lördag 23 augusti 2014

SNABBTÄVLING!!!



TÄVLING, TRYCK PÅ DIN FAVORITMÅLNING!
För att vara med och tävla krävs detta:

1.      Gilla annafkonst på Facebook!
2.      Följ denna länk http://annaskonst.blogspot.se/p/blog-page.html och välj ut din favorit.
3.      Skriv i kommentarsfältet i tävlingsinlägget vilken som är din favorit.

och sist men inte minst……

4.      Dela tävlingsinlägget i din egen logg!

Tävlingen pågår till och med 20:00 måndagen den 25:e augusti.
Vinnaren får ett tryck på sin favoritmålning!

6 kommentarer:

Camilla Bergström sa...

Ballerina :D
Gillar, delar på FB och hoppas
Camilla Bergström
https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12

Anonym sa...

Christina Frisberg WOOOW!! Så fina jag har svårt att välja en men jag tycker nog att FEM TULPANER sticker ut lite extra med sina mustiga färger den skulle göra hela mitt vardagsrum ett härligt och fräscht uttryck, den skulle få hela långside väggen för sig själv, jag kan se det framför mig!! :)
Jag har gillat din fb sida.
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina frisberg.
frisanpoxy@hotmail.se
så nu är det bara att gå och drömma och hoppas på turen!! :)

Malin Jansson sa...

Tycker om den härliga tavlan med Vallmo jag ❤️
Delar på FB och hoppas /Malin Jansson

Anonym sa...

Gillar björkarna bäst! Hoppas på tur denna gång o delat på fb! Du e så duktig Anna!/SabinaPettersson@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar delar,fastnade för tulpaner blå en fin tavla läckra färger som passar mig.

Anonym sa...


evaflood@telia.com
Gillar delar,gillar tavlan blå tulpaner,färger som passar mig bra,den är så fin