torsdag 11 augusti 2016

Lotteri

Under Vadstena konstrunda kommer jag ställa ut både nytt och gammalt.
En av mina målningar har hängt med under några utställningar och jag känner att det är dags 
att den hittar ett nytt hem där den kan pryda en vägg.
Därför lottar jag ut tavlan "Fem tulpaner" (50x60 cm) i akryl.

För att delta i lotteriet kan man välja att göra ett av följande tre alternativ:

1. Skriv en kommentar här på min blogg och berätta hur du hittade till min blogg eller FB-sida allra första gången.
2. Gå in på min FB-sida och skriv en kommentar under inlägget "Utlottning"och berätta hur du hittade till min blogg eller FB-sida allra första gången, dela sedan inlägget till dina FB-vänner.
3. Besöka min utställning i Vadstena den 9-11 september och vara med och tävla på plats.

Vinnaren dras den 11 september efter konstrundans slut.
OBS! Vinnaren hämtar målningen hemma hos mig eller står för frakten. 

Fem tulpaner (50x60cm) målning i akryl




Inga kommentarer: