onsdag 21 augusti 2013

Glad!

Kan man vara något annat än glad när så många vill vara med och tävla om en teckning av mig?
Jag njuter och blir smickrad av alla snälla kommentarer och jag suger åt mig allt jag kan.
Nu har det varit stort fokus på mina teckningar och beställningarna ramlar in, men nu känner jag att det är dags att plocka fram staffliet och mina akrylfärger.
Jag har ett flertal tavlor på gång och har även en beställning som jag måste ta tag i, det kommer att bli såå bra och självklart kommer jag lägga upp bilder här på min blogg.

Om 13 dagar sätter skolan igång igen och jag måste plocka fram studielitteraturen, något jag verkligen ser fram emot, så det kommer bli något sämre med mina uppdateringar här och på min blogg.

 
Dessa ligger och väntar på mig....

Inga kommentarer: