tisdag 19 juli 2016

Fin beskrivning av kärlek

För ett tag sedan tog en vän kontakt med mig och ville att jag skulle göra en väldigt enkel men fin illustration till henne. Hon ville ge den till sin sambo och stora kärlek.
Jag tror att hennes tanke med illustrationen var att visa att de alla i familjen är sammanlänkade oavsett om det är ditt eller mitt barn. "Vi hör ihop"

Igår, en helt vanlig måndag, lämnade hon illustrationen till sin stora kärlek. 
Det blev tårar av glädje och lycka. 
Vi borde vara fler som visar vår kärlek en helt vanlig måndag.

Tack för att jag fick äran att illustrera det du känner Kersti!




Här nedan får ni läsa hennes fina text till sin "nya" familj.


När livet är en Pripps-reklam "Vind,sol och vatten" med skratt. Skratt i magen, blås i håret och skratt i magen.
När man andas lätt och har fjärilar i hela kroppen. När man gråter ihop,både när man är glad och ledsen. 
Att man längtar att bli sådär gammal för då vet man att man har levt ett liv tillsammans.
Man håller i handen och blir varm fast man fryser. När man vet "This is it".
När man är kär, kär i kärleken.
När man blir sådär löjlig och det inte gör så mycket. Lökig.
När det blir magi.
Ni vet. Livet ❤️.
Tack från hela mitt hjärta @annaf.se_konstnar , jag bara visste det skulle bli PERFEKT.
‪#‎vifem‬

Inga kommentarer: