torsdag 21 juli 2016

Oj, nu händer det en del

Efter att min senaste illustration på familjen lades upp här har jag fått en hel del reaktioner.
Många känner starkt för den och det budskap den förmedlar i all sin enkelhet.
Jag har förstått att ni är många där ute som har gått från Då till Nu, från klarhet till klarhet (om ni förstår vad jag menar) och att ni känner starkt för er nya familj oavsett blodsband eller inte.



Fler familjer kommer illustreras och jag lovar att lägga upp alla här på min blogg.
Prisuppgifter på en sådan illustration kommer även läggas upp här längre fram, just nu är jag inte riktigt klar med vad en sådan illustration kommer att kosta.

Illustrationer blir allt mer efterfrågat och mina penslar och blyertspennor har den senaste tiden inte använts lika mycket som mina tuschpennor, vilket har resulterat i att jag har skapat en ny flik "Illustrationer".
Än så länge är fliken tom, men den kommer att fyllas på med tiden.


Inga kommentarer: